שרות הוגן - מכתבי תודה

 
06.01.2013 
 
אל: 'אמנת השירות בישראל'
 
ליצחק ידין , מנכ"ל, שלום,
תודה על מכתבך והנחרצות בה אתה נוהג אל מול פגיעה בוטה באמנת השירות. לא ראיתי בכל שנותיי התנהגות גסה ומתעלמת מהצרכן –הלקוח כמו במקרה זה. ואתם נעמדים בחזית ובמאבק מול התנהגות זו, תוך שמירה על האינטרסים של הלקוח , מבלי לנקוט עמדה לגופו של עניין ,אלא נטו מול אי קבלת שירות, מול התעלמות מהלקוח שבאה לידי ביטוי גם בהתעלמות מוחלטת מכם . ואם זו היא התנהגותם כלפיכם קל וחמר מול האזרח הקטן נטול כוח והשפעה. 
אני מודה לך על תגובתך המהירה לפנייתי אליכם באותו היום והמעקב השוטף אחר התפתחות האירוע, תוך פניה אלי בכתב ובע"פ , לברר האם יש תגובה לפניותיי החוזרות ונשנות לחברה. 
כמו שלא ראיתי בחיי התנהגות בוטה כלפי הצרכן-הלקוח כך במהופך עדיין לא נתקלתי אף פעם במהירות תגובה של ארגון ובהיענות לפניית צרכן כפי שבאה לידי ביטוי בייחסכם ובתגובתכם אלי ולתלונתי. 
אתם מהווים דוגמא ומופת ל"נאה דורש ונאה מקיים". והלוואי וכל הארגונים והמוסדות ילמדו מכם ויענו ללקוח , יקשיבו לו , יבינו את מצוקתו ויפעלו במהירות ובתקיפות מול ספק, יצרן, בית עסק שאמור לתת שירות ומוצר איכותי ,  כמוכם. 
ועל כל אלה תודה וברכה מקרב לב. 
בברכה, חיה כץ.

__________________________________________________________________________
 
10.8.2011
 
לכבוד: המרכז לאיכות המוצר והשירות בישראל- מר יצחק ידין                                       
הנדון: מכתב תודה
פעמים רבות מדי אנו הצרכנים נתקלים במוצרים ונותני שירות שאינם עומדים בקריטריונים של מתן שירות הוגן, איכותי, אדיב ומקצועי.
פעמים רבות לא פחות נותני השירות לא מקפידים לתת מידע אמין, לכבד הסכמים והתחייבויות, לכבד את הלקוח ואת רצונותיו או לא לנצל את מצוקתו.
במקרים כאלה טוב שיש כתובת לפנות אליה. כזה הוא המרכז לאיכות המוצר והשירות בישראל בניהולו של מר יצחק ידין.
ברצוני להודות לכם על הטיפול המהיר והאדיב בתלונתי, ועל הניסיון לפשר ביני ובין נותן שירות שהיה מיוצג במרכזכם.
לשני הצדדים ניתנה ההזדמנות להביע את טענותיהם, היחס היה הוגן וצודק, אך עם זאת יסודי ולא מתפשר. 
המשיכו בעבודתכם החשובה, ישר כוח!
קרן.
 
__________________________________________________________________________
 
 
 01.12.2010
 
אל: אמנת השירות בישראל
 
הנדון: תלונה על חברת XXXXX
 
תודה רבה!
אין לכם מושג כמה אני מעריך את זה.
אחרי שאתה נתקל ביחס כה גרוע מבעל מקצוע אשר חבר באמנת השירות  אתה שואל את עצמך "מה נשאר?" ומתמלא  בהרגשה קשה של ייאוש ואכזבה.
אבל הטיפול שלכם שהיה ענייני, מהיר ומקצועי נותן לך הרגשה טובה בלב שעוד יש עם מי לדבר.
תמשיכו עם העבודה המעולה והחשובה שלכם.
יישר כוח!
ברק בר-ורשבסקי
 

הצטרפות לאמנת השירות
לחץ/י להצטרפות
  • לקוחות כותבים עלינולקוחות כותבים עלינו
  • לקוחות כותבים עלינולקוחות כותבים עלינו
  • לקוחות כותבים עלינולקוחות כותבים עלינו